Here Comes Santa Claus – İngilizce Yeni Yıl Şarkısı

Here Comes Santa Claus – İngilizce Yeni Yıl Şarkısı

İngilizce yeni yıl şarkısı, eğlenceli şarkı, yeni yıl, ingilizce şarkı,dinleyin,indirin,yeni yıl şarkısını dinleyin

Here Comes Santa Claus – İngilizce Yeni Yıl Şarkısı İndirmek İçin:

http://www.myingilizce.com/index.php/topic,9934.0.html

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 7.4/10 (27 votes cast)
Here Comes Santa Claus - İngilizce Yeni Yıl Şarkısı, 7.4 out of 10 based on 27 ratings

You may also like...

26 Responses

  1. Güldane says:

    yaaa ben girdim ya ona mutluyum süper

  2. ömer says:

    çok güzel

  3. doğa says:

    ingilizce sınıfı çok güzel

  4. ece says:

    çok güzel

  5. KADER says:

    yaaa
    ben pek beğenmedşm daha çok hikaye anlatıyo nakaratı yookkk!

  6. ilknur says:

    ben çok beğendim bravo çok güzel

  7. seher says:

    çok güzel bayıldım bu siteye

  8. ece says:

    inanılmaz güzel şarkılar var burada çok güzel bravo !!!!!!

  9. songül says:

    güzel şarkı ama kitap ta istiyoruz

  10. eliff says:

    süpper ya:dben beğendim tıpkı arkadaşlarım gibii bu sitede çook güzel şeyler warmış yaa
    amaa sadece bir sorunum war:d oda çook byavaş açılması:):)

  11. ecem says:

    SÜPERRRR!!!!!!

  12. sidelya says:

    çok guzellllllll

  13. meltem says:

    bu ingilizce şarkılara bayılıyorum

  14. cemre says:

    istedim şeyler hiç yok be

  15. buse says:

    ben beğenmedim hiçç güzel değil ingilizceyi seviyorm ama böyle şarkılar bana ingilizceden nefret ettiriyorlar :(

  16. selin_nida says:

    hepsini okuyamadık ama okuduklarımız
    HARİKAAAAAAAAAA

  17. elif says:

    bence çaok güzelllllllllllllll

  18. ayçin says:

    slm arkadaşlar bn imgilizce dersini çooooook seviyorum bnm ingilizce ögretmenim var çoooook çok şık onu çooooook seviyorum bn inigilizce şarkı 10 tane biliyorum

  19. asi says:

    buse sana göre güzel olmayabilir ama başkalarına göre çok güzel…

  20. asi says:

    cemre istemediğin şeyler yoksa bu sitede ne işin var??beyenmediysen çıkabilirsin

  21. pelin says:

    bence çok güsel hepside çok ii yapmışlarr

  22. kader says:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr perfect

  23. sinem says:

    fazla güzel değil

  24. emel says:

    ya ama çoooooooooooooook bekliyo

  25. zeynep eser says:

    ck güzel

  26. sMq says:

    çook güzel ve mükemmel bir şarkı <3 <3 <3

Yorum Yapabilirsiniz

%d bloggers like this: